Αλλεργίες και μέτρα αποφυγής

Η άνοιξη είναι η εποχή της αναγέννησης της φύσης και όλοι μας νιόώθουμε την ανάγκη να απολαύσουμε αυτή την περίοδο με περιπάτους στη φύση, εκδρομές και διάφορες δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους. 

Όλοι μας ή μήπως κάποιοι αναγκάζονται να στερηθούν αυτή τη χαρά;







 Πως μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτός μας και ποια είναι τα μέτρα αντιμετώπισής ;

  • Αποφεύγω περιοχές όπου βρίσκεται το υπεύθυνο αλλεργιογόνο σε μεγάλη συγκέντρωση (π.χ. δεν κάθομαι κάτω από ελιά, κυρίως τον Μάιο)


  • Αερίζω το χώρο μου σε ώρες που η  συγκέντρωση κόκκων γύρης στην ατμόσφαιρα είναι χαμηλή.


  • Αποφεύγω  τις δραστηριότητες με τις οποίες έχω στενή επαφή με γύρεις (π.χ. κούρεμα γκαζόν, ποδόσφαιρο, κηπουρική)


  • Αλλάζω ρούχα μετά το παιχνίδι σε εξωτερικό χώρο με γρασίδι και τα αφήνω έξω από το υπνοδωμάτιο.


  • Συντηρώ τακτικά το κλιματιστικό.


  • Οταν βρίσκομαι στο αυτοκίνητο έχω κλείστα τα  παράθυρα.


  • Χρησιμοποιώ γυιαλιά ηλιού.


  • Ενημερώνομαι για την συγκέτρωση κόκκων γύρης στην ατμόσφαιρα από δελτίο κυκλοφορίας γύρης.


  • Εχω πάντα μαζί μου τα φάρμακα που μου έχει συστήσει ο αλλεργιολόγος μου.


Διαβάστε ακόμα


Το πράσινο τσάι και τα οφέλη του. 

Ενδιαφέροντα στοιχεία για τον καφέ 

Ο Πονόλαιμος και τα Μέτρα Προστασίας 

Οστεοπόρωση και τα βασικά στοιχεία κινδύνου. 

Τροφική αλλεργία και πρόληψη.

‘Εξι κανόνες για αψεγάδιαστο μανικιούρ

Ποιο είναι το τέλειο χειμερινό άρωμα για σένα;

Tροφές με μηδενικές θερμίδες

Τα μυστικά του καθαρισμού προσώπου

Τέσσερις τρόποι για να τονίσετε τις βλεφαρίδες σας...

Σπιτικό ρόφημα για αδυνάτισμα!

Βάλτε μπρος τον εγκέφαλό σας…

8 μυστικά για δροσερή αναπνοή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου